2 találat a(z) pénzvisszafizetés cimkére

Garanciális probléma miatti számlasztornó Kérdés

Tisztelt Szakértők! Webáruházat működtető cég értékesítései után bizonyos értékcikkekre szavatosságot, garanciát vállal. Mi a helyes eljárás, ha 2020-ban visszahoznak egy tételt garanciális probléma miatt, és az áru kicserélésre már nincs mód, mert nincs ilyen tétel készleten? A vevő kéri a pénz visszafizetését. A számla sztornózásra kerül, a teljesítési időpont ilyen esetben az a nap, amikor visszahozzák a hibás árut? Hogyan kezelem áfában? Köszönöm válaszukat!

3 munkanapos cserejog Kérdés

Tisztelt Szakértő! A 3 napos cserejog abban az esetben hogy érvényesül, ha az üzletbe visszavitt hibás termékből már nincsen? Ilyenkor lehet alapja a pénzvisszafizetés opciónak, ha kategórián belül mást nem kíván a vásárló elvinni? A kereskedő hivatkozhat arra, hogy a termék bevizsgálása után értesít az eredményről? Így se pénz, se használható termék nincs a vásárló bírtokában, ami így ünnepekkor elég kellemetlen helyzetet eredményez. Válaszát előre is köszönöm szépen!

{{ item.ArticleTitle }}

{{ item.ArticleLead }}

További hasznos adózási információk

NE HAGYJA KI!
Ezért érdemes előfizetni!

Kérdések és válaszok

Meghiúsult ügylet előlegének rendezése

Bunna Erika

adótanácsadó

Szálláshely-szolgáltatás

Bunna Erika

adótanácsadó

Helyi iparűzési adó

Antretter Erzsébet

adószakértő, igazgató

Niveus Consulting Group Kft.

Szakértőink

Szakmai kérdésekre professzionális válaszok képzett szakértőinktől

2020 december
H K Sze Cs P Sz V
30 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31 1 2 3
hirdetÉs

exit_to_app Ön korábban már belépett a HVG csoport egyik weboldalán. Ha szeretne ezen az oldalon is bejelentkezni, ezen a linken egy kattintással megteheti.

close