2 találat a(z) hibás áru cimkére

Garanciális probléma miatti számlasztornó Kérdés

Tisztelt Szakértők! Webáruházat működtető cég értékesítései után bizonyos értékcikkekre szavatosságot, garanciát vállal. Mi a helyes eljárás, ha 2020-ban visszahoznak egy tételt garanciális probléma miatt, és az áru kicserélésre már nincs mód, mert nincs ilyen tétel készleten? A vevő kéri a pénz visszafizetését. A számla sztornózásra kerül, a teljesítési időpont ilyen esetben az a nap, amikor visszahozzák a hibás árut? Hogyan kezelem áfában? Köszönöm válaszukat!

Mikor az eladó dolga a visszáru számlázása, mikor a vevőé? Cikk

Visszaküldött áru esetén kinek a feladata a visszáru kiszámlázása? Úgy tudom, hogy a legtöbb esetben az eladó dolga ez, de – ha jól tudom – vannak esetek, amikor a vevő feladata kiszámlázni a visszavitt árut. Kérném szépen a szakvéleményét! Olvasónk kérdésére Hunyadné Szűts Veronika igazságügyi adó- és járulékszakértő válaszolt.

{{ item.ArticleTitle }}

{{ item.ArticleLead }}

További hasznos adózási információk

NE HAGYJA KI!
Ezért érdemes előfizetni!

Kérdések és válaszok

Ügyvezető nem működő cégben

dr. Radics Zsuzsanna

tb-szakértő, jogász

Osztalékelőleg előző év

dr. Radics Zsuzsanna

tb-szakértő, jogász

Import Angliából

Nagy Norbert

adószakértő

Szakértőink

Szakmai kérdésekre professzionális válaszok képzett szakértőinktől

2021 március
H K Sze Cs P Sz V
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31 1 2 3 4
hirdetÉs

exit_to_app Ön korábban már belépett a HVG csoport egyik weboldalán. Ha szeretne ezen az oldalon is bejelentkezni, ezen a linken egy kattintással megteheti.

close