27 találat a(z) ügyfél cimkére
Visszatérnek a 7 százalék alatti kamatok a lakáshiteleknél Cikk
A bankok között egyre nagyobb a verseny a jó ügyfelekért, ami miatt a hitelkamatok is végre csökkenésnek indultak. Ezen az úton fontos mérföldkő a Bankmonitor szakértői szerint, hogy újra 7 százalék alatti kamatokkal találkozhatunk a lakáshiteleknél. Utoljára tavaly októberben kaphattunk hasonló ajánlatokat – írja közleményében a Bankmonitor.
Ügyfélnek bírság megfizetése Kérdés
Csalók próbálnak bepalizni magánszemélyeket az MNB nevében Cikk
Csalók hívnak telefonon magánszemélyeket, s ennek során az MNB nevében próbálják megszerezni az ügyfelek adatait, pénzét. A jegybank nem végez lakossági vagy vállalati ügyfelek számára kereskedelmi banki elszámolási, vagy adminisztrációs tevékenységet, így nem is keresi meg az ügyfeleket. A megkeresett vagy megkárosított állampolgároknak célszerű a rendőrséghez fordulni.
Ügyfél átvilágítása adószámos magánszemélyeknél Kérdés
Itt az MNB tájékoztatója a moratóriumhoz kötődő ügyfélpanaszok vizsgálatáról Cikk
Tavaly július óta 700, a törlesztési moratóriumhoz kötődő ügyfélpanaszt, vitarendezési kérelmet kezelt a Magyar Nemzeti Bank (MNB) ügyfélszolgálata és a jegybankban működő Pénzügyi Békéltető Testület (PBT). Az MNB ősszel zárhatja le témavizsgálatát, amelyben 16 pénzügyi intézménynél tekinti át, hogy azok megfeleltek-e a moratórium jogszabályi előírásainak. A még a fizetési stopban lévőknek – ha anyagi körülményeik megengedik – érdemes ismét megkezdeni a hiteltörlesztést – közölte az MNB honlapján.
Értem én a humort, csak nem szeretem – az üzleti vezetők nagy része fél a humor alkalmazásától a márkaépítésben Cikk
Bár az emberek 91 százaléka szereti, ha a márkák viccesek, és 72 százalékuk választana egy humoros márkát a konkurenciával szemben, az üzleti vezetők 95 százaléka tart a humor használatától az ügyfélkapcsolatokban egy felmérés szerint.
Csoportos áf alanyok egymás közötti számlázása Kérdés
Adathalászok küldenek e-mailt az MVM Next nevében Cikk
„Az utóbbi időszakban sajnos több esetben fordul elő, hogy adathalászat céljából megtévesztő e-mailt küldtek ügyfeleink részére az MVM Next Energiakereskedelmi Zrt. online ügyfélszolgálata nevében” – közölte egyik panaszos ügyfelének adott válaszában a társaság. Hozzátéve: a levél tárgya új, befizetendő számla elkészültére utal, az e-mailben pedig a nem valóságos számlaérték mellett hamis, nem az MVM Next-hez tartozó linket is megadnak bankkártyás fizetéshez.
Ne dőljön be a csalóknak, ne telepítsen telefonhívásra alkalmazást a mobiljára! Cikk
Az elmúlt napokban az OTP Bank ügyfélszolgálatára számos bejelentés érkezett, miszerint ismeretlenek telefonon új módszerrel próbálják megszerezni az ügyfelek megtakarításait, az ügyben OTP Bank feljelentést tett – közölte a pénzintézet szerdán az MTI-vel.
Nem tudjuk, mire költünk Cikk
Magyarországon az ügyfelek közel 80 százaléka néha nem tudja utólag beazonosítani bankkártyás vásárlásait, és a kelet-közép-európai régióban is hasonló az arány – derül ki a Mastercard 11 ország részvételvével készített nemzetközi kutatásából.
Könyvelőként meddig kell megőrizni az ügyfelek dokumentumait? Cikk
Olvasónk azzal a problémával szembesült, hogy ügyfele teljes iratanyagának törlését kérte. Köteles a könyvelő a könyvelési anyagok megőrzésére? Ha igen, akkor mennyi ideig szükséges ezeket az iratokat akár papír alapon, akár digitálisan tárolni? Olvasói kérdésre Hunyadné Szűts Veronika igazságügyi adó- és járulékszakértő válaszolt.
Adó parkolóhelyek után Cikk
Kell-e adót fizetni a cég által bérelt teremgarázs munkavállalók és ügyfelek által használható parkolóhelyei után? Olvasói kérdésre Hunyadné Szűts Veronika igazságügyi adó- és járulékszakértő válaszolt.
Munkavállalóknak biztosított parkolóhely adóvonzata Kérdés
Bevételi számla kinyomtatása Kérdés
Csaló ügyfelek a gazdasági bűnözés élén Cikk
A vállalatok által tapasztalt bűncselekmények toplistájának élén az ügyfelek által elkövetett csalás szerepel 35 százalékos aránnyal, ami növekedést jelent a 2018-ban mért 29 százalékhoz képest. A vállalkozások szerint az összes bűncselekmény közül ez a terület és a kiberbűnözés okozza a legtöbb gondot – derül ki a PwC globális gazdasági bűnözésről készített kétévenkénti felmérésének aktuális kiadásából.