• Névtelen kérdező
Hozzászólások 0

Papírmentes NAV 2018, 2. része a kérdésnek

Most ez a mi feladatunk, hogy fordítottan bizonyítsunk. A szitu a következő. A NAV csinált határozatot, van iktatója. A könyvelőiroda a kiállítás napjától számított 6 napot is átnézette az informatikusával, értesítést senki nem kapott arról, hogy a NAV bármiféle iratot feltöltött az ügyfélkapura. Erről igazolást szeretnének a cégnek adni. Az ügyfélkapu üres, a cégkapu is üres. Azokon irat nincs. Ez annak igazolására, hogy nem kapta meg a cég, kevés, mert az ügyfélkapun is lehet törölni a cég, illetve meghatalmazottja által is. 1818-as kormányzati segélyvonal megkeresve, nem tudtak ők sem többet, mint mi, hogy az üres ablakokról és lekérdezésekről képernyőmentést csináltunk. A 1818-as rögzített telefonhívás másolatát kikérjük. Az iratot illetékbélyeges fizetés ellenében hiteles másolatban a kiállítása utáni 6. napon kikértük. Azt sajnos még elfelejtettük akkor, hogy az átvételt, illetve át nem vételt tartalmazó, rendszerben lévő dátumbélyegzős igazolást is kikérjük, de pótolni fogjuk. A cég iratbetekintés során megtekintett dossziéjában mindenesetre nem volt betéve semmi sem az átvétel vagy át nem vétel kapcsán. Így jelenleg például nem tudni, mikortól ketyeg a fellebbezésre rendelkezésre álló 15 nap? (45 kilométerre van az eljáró NAV hivatala.) A NAV oldalán le lehet kérdezni a cég adószáma alapján, elméletileg még 15 napon át, ha át nem vett adóhatósági irata van. Ezt a lekérdezést is lefuttattuk, az nem tartalmaz adatot a cég vonatkozásában. Folytatom a kérdés kifejtését...


A folytatáshoz előfizetés szükséges.
Szakértőnk válaszát előfizetőink és 14 napos próba-előfizetőink érhetik el! Emellett többek között feliratkozhatnak mások által feltett kérdésekre, és elolvashatják a cikkek teljes szövegét is.

 

További hasznos adózási információk

NE HAGYJA KI!
Ezért érdemes előfizetni!
VIDEÓ
2024 április
H K Sze Cs P Sz V
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5